سومین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران برگزار می شود

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، در راستای رسالت حمایت‌گری و به‌ منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هرچه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، نمایشگاهی را با عنوان «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس برگزار می‌کند.

هدف اصلی شرکت در نمایشگاه‌ رصتا ارتباط برقرار کردن رو در رو با همکاران، تولیدکنندگان و تأمین‌کننده‌هاست. امکان بازدید عموم مردم و خانواده‌ها،  اختصاص غرفه‌های ویژه به رسانه‌های صوت و تصویر، عرضه خلاقانه محصولات و آثار از طریق کانال‌های جدید ارتباط با مخاطب و دیدار مردم و کودکان با هنرمندان محبوب و مردمی موجب برقراری ارتباط بهتر مخاطبین و فعالین زیست‌بوم رسانه نمایشی، آموزشی، خبری و کاربر محور و رشد و تعالی همگان خواهد شد.

اهداف

*اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان

*جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی

*حمایت های مادی و معنوی از رسانه های صوت و تصویر فراگیر

*ایجاد فضای رقابت رسانه ای بین تولید کنندگان، توزیع کنندگان خدمات و محتوای رسانه ای در جهت ارتقای کیفی

*ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا وسیما، ساترا و رسانه ها

*تقویت و هدایت تولیدات نمایش خانگی و سرویس های مناسب و مرتبط به بازنمایی و تصویرسازی اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی همچون تحکیم مبانی خانواده، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، امیدآفرینی، عزت و اقتدار ملی، تبیین، گسترش و نشر فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دستاوردهای جدید علمی دانش بنیان و محیط زیست

*بهبود روابط و تعاملات بین نهاد صداوسیما و مجموعه خانواده و تولیدکنندگان نمایش خانگی

*بازیابی، تشویق و توسعه مطالبات مردمی در حوزه تولید و نمایش محتوای سالم

*بازاریابی، بازارسازی و عرضه اقتصادی تولیدات به نفع تولیدکنندگان و مشاغل مرتبط با نمایش خانگی

بخش های نمایشگاه

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، سومین نمایشگاه و دومین جشنواره «رصتا» را ۲۶ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌کند.

این سازمان در راستای رسالت حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، نمایشگاهی را با عنوان «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس برگزار می‌کند. این رویداد ملی با حضور سکوهای دارای مجوز از ساترا و بخش‌های دارای ظرفیت هم‌افزایی با این حوزه شامل شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناورانه، بانک‌ها و موسسات مالی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه، توسعه‌دهندگان و شتاب‌دهنده‌ها و … برگزار می‌شود.

در نمایشگاه رصتا سکوهای دارای مجوز از ساترا و بخش فضای مجازی شبکه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما بصورت متمرکز و در کنارهم حضور خواهند داشت. بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی ریاست محترم ساترا با رئیس محترم سازمان صدا و سیما، اخبار، گزارش رویدادها و تیزرهای نمایشگاه به صورت مستمر توسط شبکه های تلویزیونی و آنونس نمایشگاه توسط شبکه های رادیویی پخش خواهد شد.

در این نمایشگاه فضایی برای برگزاری رویدادها و مسابقات توسط سکوهای شرکت کننده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است و هماهنگی لازم برای برنامه سازی از نمایشگاه با مشارکت شبکه های تلویزیونی و رادیویی انجام شده است.

زمان و مکان

زمان برگزاری :

۲۶ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳

مکان برگزاری :

مصلای امام خمینی(ره) تهران

دسترسی به نمایشگاه

شرکت کنندگان

سکوهای دارای مجوز، معاونت‌های تولیدی صدا و سیما، شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی و فعالان این عرصه در این نمایشگاه حضور دارند.

نقشه سالن ها

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که نظر می‌دهد!

افزودن دیدگاه جدید

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.