مجله ویدئو اینترنتی تی‌بین تی‌بین
29 مهر 1402

آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی: 17 تن از کارکنان ما در غزه کشته شدند

شبکه خبری «الجزیره» قطر پیش از ظهر امروز (شنبه) از «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (UNRWA) نقل کرد که از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در واکنش به عملیات گردان های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سرزمین های اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی»، دست کم 17 تن از کارکنان آژانس در این نوار کشته شدند.

کمیسر کل آژانس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی با صدور بیانیه ای در رابطه با پیامدهای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد: تاکنون کشته شدن 17 تن از همکاران ما در این جنگ سهمگین تایید شده است. متاسفانه تعداد واقعی قربانیان به احتمال زیاد بیشتر از این خواهد بود.

لازارینی ضمن اعلام این که 35 تأسیسات وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در نوار غزه تحت تأثیر حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و برخی از آنها نیز به طور مستقیم بمباران شدند، تاکید کرد که هیچ واژه ای وجود ندارد که بتواند میزان محکومیت همه جنایات و تخلفات در این نوار را بیان کند.

کمیسر کل «اونروا» ضمن تاکید بر لزوم محافظت از جان همه غیر نظامیان و ایمنی تأسیسات سازمان ملل و زیرساخت های مختلف از جمله بیمارستان و درمانگاه در نوار غزه، خاطر نشان ساخت که طرف های مختلف باید به یک آتش بس فوری به عنوان تنها راه خروج از هرج و مرج دست یابند./شفقنا

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که نظر می‌دهد!

افزودن دیدگاه جدید